تلفیق همه دیتابیسهای MS ACCESS در یک دیتابیس قدرتمند MS SQL SERVER 2008:
در ورژنهای جدید استفاده از MS SQL SERVER 2008 به جای دیتابیسهای اکسس، موجب افزایش چشمگیر لود صفحات سایت می شود. امنیت دیتابیسها افزایش یافته و امکان عضو گیری میلیونی و بازدیدهای میلیونی در سایت فراهم می گردد و فواید فوق العاده دیگر... |
ایستگاه آگهی: بخش منسجم آگهی ها ایجاد گردید، هر آگهی دهنده می تواند عضو شده و به صورت نامحدود آگهی ثبت کند. آگهی ها به صورت ستاره دار (لینک دار) و بدون ستاره (رایگان) طبقه بندی می شوند. www.masbi.com/ads.aspx |
سیستم پورسانت دهی به بازاریابها از طریق جذب فروشنده و جذب آگهی دهنده |
طراحی بخش جدید و پرطرفدار اخبار و مقالات: ثبت اخبار و مقالات توسط بازاریابها انجام می شود. |
امکان کسب درآمد برای بازاریابها از طریق درج مقالات و اخبار پرطرفدار: بازدیدکنندگان می توانند به خبرها و مقالات امتیاز دهند و امتیاز به درآمد بازاریاب مربوطه افزوده می شود. |
مدیریت گروهبندی های پیشرفته و چندلایه ای برای بخش های فروشگاه و ایستگاه آگهی و اخبار و مقالات و سایتهای ایرانی، امکان ایجاد و حذف زیرگروهها برای هر گروه، امکان انتقال محتوا از یک گروه به گروه دیگر فقط با دو کلیک |
امکان تعریف پسورد برای مدیر دوم(معاون اول مدیر) برای مدیریت کردن فروشگاه و ایستگاه آگهی و مدیریت گروهبندهای بخشهای مختلف سایت. قابل ذکر است تمامی رفتار و عملکرد مدیر دوم توسط مدیر اول قابل مشاهده است و در همان لحظه برای مدیر اول ایمیل می شود. |
امکان کامنت گذاری توسط هر بازدیدکننده به هر محصول و هر خبر و هر مقاله |
قرار دادن ستون آگهیها در سمت چپ همه صفحات، و قرار دادن سایتهای ایرانی در لابلای آگهیها در همان ستون |
نمایش همزمان سه بنر ویژه در هر صفحه از سایت. یک بنر در بالای هر صفحه و دو بنر در پایین هر صفحه |
به صورت کاملا اتوماتیک، هر 24 ساعت یکبار یک سایت مپ(Sitemap) از همه لینکهای همه بخشهای سایت ایجاد می شود و در یک فایل XML ذخیره می گردد و فایل ایجاد شده هر 24 ساعت یکبار به گوگل معرفی می شود. |
فرم ثبت و ویرایش محصول، ثبت و ویرایش آگهی و ثبت و ویرایش خبر و مقاله بسیار ساده تر شده است. همه فیلدهای پاراگرافها و ویژگیها در یک فیلد بزرگ خلاصه شده است. |
تهیه هاست مناسب و با کیفیت و پشتیبانی آن به مدت یک سال: بدیهی است که برای سالهای بعد هزینه تمدید هاست به عهده خود مشتری خواهد بود. |
پشتیبانی و پاسخدهی به سوالات مشتری و پیگیری و رفع مشکلات احتمالی سایت و هاست وی به مدت یکسال. |
انجام برنامه نویسی جدید و ایجاد امکانات درخواستی مشتری: پیشنهادها و درخواستهای مشتری بررسی شده و با توجه به زمان مورد نیاز برای انجام، برآورد هزینه می شود و به مشتری اعلام می گردد. در صورت موافقت مشتری، امکانات درخواستی وی برای ایشان طراحی و برنامه نویسی و نصب می شود. |
سیستم مدیریت محتوای سایت: در بخش تغییرات روزانه مدیریت، یک ویراستار قدرتمند برای ایجاد طرح ها و محتواها و قالبهای دلخواه مدیر سایت ایجاد شده است. مدیریت سایت با ورود به این بخش و انتخاب صفحه مورد نظر خود، قالب گرافیکی بخشهای اصلی صفحه انتخاب شده را مشاهده می کند و در صورت تمایل، تغییرات مورد نظر خود را اعمال می کند. بدون نیاز به دانش فنی در زمینه برنامه نویسی، مدیر قادر است به راحتی قالبهای جدید طراحی کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. ایجاد جدول، قرار دادن عکس و مدیا و ... امکان پذیر است. حتی مدیر می تواند کدهای html یا اسکریپت های دلخواه خود را به ویراستار منتقل کند. بوسیله این ویراستار، متا تگ keywords هر صفحه و Description هر صفحه قابل ویرایش است.
جهت درک بیشتر موضوع، عکسی از ویراستار مربوطه که در حال ویرایش صفحه ایستگاه آگهی است نشان داده شده است: مشاهده تصویر |
سیستم RSS پویا: روزانه به صورت اتوماتیک برای سه بخش اخبار، آگهیها و محصولات، RSS ساخته می شود. RSS های ساخته شده مشتمل بر جدیدترین اخبار، جدیدترین آگهیها و جدیدترین محصولات سایت هستند. RSS یک سیستم آگاهی دهنده ی ساده است که بلافاصله بعد از آپدیت وبسایت و ارسال مطلب جدید مشترکان وبسایت را از این مساله با خبر میکند! |
اشتراک گذاری مطالب سایت: دکمه های اشتراک گذاری مطلب در سایتهای معتبر (لینکدین، فیس بوک، تویتر، کلوب، گوگل، یاهو، گوگل پلاس وان) ایجاد گردید. این لینکها در بخشهای آگهیها، محصولات و خبرها و مقالات قرار داده شده است. |
پیگیری سفارش: امکان پیگیری سفارش توسط همه سفارش دهنده های محصول فراهم گردید. همه مشتریها و سفارش دهنده ها با ورود به بخش پیگیری سفارش می توانند براحتی وضعیت سفارش خود را مشاهده کنند و در صورت تمایل برای سفارش یادداشت گذاری کنند و از این طریق با فروشنده ارتباط برقرار کنند. تاریخ طراحی: 1392/1/4 |
هزینه های ارسال محصول: در صورتی که فروشنده غیر از قیمت محصول، هزینه های دیگری هم برای ارسال و تحویل به مشتری در نظر گرفته است می تواند آنها را تعیین کنید. هزینه هایی که فروشنده تعیین می کند در فرم سفارش محصول به مشتری نشان داده می شود (با نمایش جدول محاسبات دقیق) . هزینه ها در آن جدول به قیمت محصول اضافه می شود و به عنوان قیمت نهایی (مبلغ قابل پرداخت) به مشتری نشان داده می شود. هزینه ها در محاسبات پورسانت هیچ دخالتی داده نمی شود و برای محاسبه پورسانت از همان قیمت محصول استفاده می شود. تاریخ طراحی: 1392/1/6 |
محصولات دانلودی: افرادی که فایلهایی برای دانلود دارند می توانند از طریق بخش فروشندگان، هر فایل را به صورت یک محصول ثبت کنند و روش تحویل به مشتری را دانلود تعیین کنند.
روش خرید محصولات دانلودی: در لحظه خرید، مشتری مبلغ را به صورت آنلاین به سایت می پردازد بلافاصله لینک دانلود در اختیار وی قرار می گیرد. پس از آن مبلغ پرداخت شده به پنل فروشنده مربوطه افزوده می شود. و سفارش به صورت اتوماتیک به وضعیت خرید شد تبدیل می شود و پورسانت مربوطه از موجودی پنل فروشنده کسر می گردد. تاریخ طراحی 1392/1/10 |
جدول عملکرد فروشنده: عملکرد کلی فروشنده ها در صفحه اصلی و در صفحه محصولات فروشنده نشان داده می شود. تاریخ طراحی: 1392/1/25 |
سرعت بالا در لود تصاویر: در صفحات فروشگاه، ایستگاه آگهی و اخبار و مقالات و صفحاتی که در سمت چپ خود عکسها را نشان می دهند، عکسها به صورت Thumbnail و با حجم بهینه سازی شده نمایان می شوند که تاثیر فوق العاده ای در افزایش سرعت لود صفحات و کاهش میزان مصرفی پهنای باند سایت می شود. هر تصویر تقریبا 10 برابر کاهش حجم پیدا می کند. مثلا یک عکس 30 کیلوبایتی 3 کیلوبایتی می شود. به عنوان مثال صفحه فروشگاه را مشاهده کنید. تاریخ طراحی: 1392/2/14 |
افزایش موجودی بازاریاب: هر بازاریاب می تواند برای افزایش موجودی پنل خود به بخش افزایش موجودی مراجعه کند و به صورت آنلاین با به صورت واریز به حساب مدیر، موجودی خود را در سایت افزایش دهد. افزایش موجودی می تواند برای خرید یا هزینه کردن در بخشهای مختلف (مثلا ارسال پیام تبلیغاتی برای همه بازاریابها) کاربرد داشته باشد. تاریخ طراحی: 1392/3/7 |
امکان ارسال پیام گروهی تبلیغاتی به همه بازاریابها توسط هر بازاریاب: هر بازاریاب می تواند وارد پنل خود شده و تنها با 2 کلیک پیام تبلیغاتی دلخواه خود را به همه بازاریابهای سایت ارسال کند. بازاریاب قادر خواهد بود تعداد بازدید از پیام خود و لیست همه بازاریابهایی که پیامش را خوانده اند، مشاهده کند.
علاوه بر این، بخش ارتباط با اعضا صفحه بندی شده است و بازاریاب به آسانی می تواند پیامهای قدیمی ارسالی یا دریافتی خود را مشاهده کند. تاریخ طراحی: 1392/3/9 |
درگاه پرداخت آنلاین آرین پال: درگاه پرداخت اینترنتی آرین پال نیز به ورژن ده افزوده شد بنابراین اگر مدیر پورتال، این درگاه را برای سایت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در سایر بخشهای سایت که کاربر نیاز به پرداخت وجه دارد می تواند به سادگی و به صورت آنلاین پرداخت خود را به انجام برساند. یکی از مزایای آرین پال این است که مدیر سایت بدون عقد قرارداد با بانکها می تواند درگاههای پرداخت آنلاین آنها را بکار بگیرد و کاربران سایت، درگاه بانک دلخواه خود را به اختیار برای پرداخت انتخاب می کنند. (درگاه بانک ملت، درگاه بانک ملی، درگاه بانک تجارت، درگاه بانک سرمایه، درگاه بانک پاسارگاد، درگاه بانک شهر و ...)
مدیر می تواند در بخش مدیریت کلی سایت درگاه مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال کند. تاریخ طراحی: 1392/3/21 |
فرم سفارش جادویی: در بخش کدهای جادویی پنل بازاریابها، بخشی برای ایجاد کد فرم سفارش حرفه ای ایجاد گردید. بوسیله این قابلیت، بازاریاب می تواند برای هر محصول فرم سفارش حرفه ای ایجاد کند و براحتی کد آن را کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خود قرار دهد. تاریخ طراحی: 1392/4/5 |
نصب سامانه هوشمند ارسال پیامک: یک شماره اختصاصی برای سامانه پیامکی اختصاص داده می شود. سامانه پیامکی به صورت هوشمند برای اعضا پیامک ارسال می کند. یکی از زمانهایی که پیامک ارزش زیادی دارد زمانی است که سفارشی ثبت می شود در همان لحظه پیامکی برای فروشنده مربوطه ارسال می شود و ایشان به سرعت می تواند سفارش را پیگیری کند.
علاوه بر این، امکان ارسال پیامک گروهی به اعضا و یا به لیست شماره تلفنهای مختلف فراهم گردیده است. برای این کار فرم پیشرفته ارسال پیامک طراحی گردیده است.
گزارش دقیق پیامکهای ارسالی در اختیار مدیر سایت خواهد بود (نرسیده به مخابرات، رسیده به مخابرات، نرسیده به گوشی ، رسیده به گوشی و ...)
سامانه هوشمند ارسال پیامک، قابل تعمیم به سایر بخش های سایت می باشد. مدیر می تواند این سامانه را فعال یا غیر فعال کند. تاریخ طراحی: 1392/4/17 |
ارسال پیام تبلیغاتی بازاریابها به همدیگر: هر بازاریاب می تواند به هر تعداد از بازاریابهای مورد نظر خود پیام تبلیغاتی گروهی ارسال کند. مثلا:
ارسال پیام تبلیغاتی برای جدیدترین بازاریابها ارسال پیام تبلیغاتی برای بازاریابهایی که اخیرا وارد پنل کاربری شان داشته اند. ارسال پیام تبلیغاتی برای بازاریابهایی که برترین رتبه ها را در سایت مسبی دارند.
و ... تاریخ طراحی: 1392/6/9 |
راه اندازی مسابقه برای مقاله: بازاریابها برای کسب درآمد بیشتر از طریق خبرها و مقالات، می توانند برای هر خبر و مقاله ای که می خواهند مسابقه ای راه اندازی کنند. مسابقه به صورت یک سوال سه گزینه ای طراحی می شود. به ازای هر فردی که در مسابقه شرکت کند، فورا مبلغی به درآمد بازاریاب افزوده می شود. آن مبلغ را خود بازاریاب تعیین می کند. مثلا تعیین می کند که به ازای هر شرکت کننده، 5000 ریال به درآمدش افزوده شود. برای اینکه افراد انگیزه داشته باشند در مسابقه شرکت کنند باید بازاریاب برای آنها جایزه تعیین کند زیرا هر فردی برای شرکت در مسابقه باید هزینه ای بپردازد. مثلا بازاریاب تعیین می کند که دو جایزه 200000 ریالی به صورت قرعه کشی به دو نفر از شرکت کننده ها اهدا شود. در پایان مسابقه، به صورت اتوماتیک میان کسانی که در مسابقه شرکت کرده اند و پاسخ صحیح داده اند قرعه کشی می شود و برنده ها مشخص می شوند و جوایز به موجودی برنده ها افزوده می شود. تاریخ طراحی: 1392/7/4 |
ویراستار شرح محصول: توسط ویراستار ایجاد شده در بخش ثبت و ویرایش محصول، فروشندگان می توانند شرح محصولات خود را با جلوه ای زیباتر و جذاب تر ارائه کنند. این ویراستار قدرتمند برای نگارش بهتر متنها، طرح ها و محتواها و قالبهای دلخواه فروشنده ایجاد شده است. فروشنده قادر است بدون نیاز به دانش فنی، به راحتی قالبهای جدید طراحی کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. تغییر رنگ فونت، تغییر سایز فونت، اضافه کردن عکس لابلای متن، ایجاد جدول، قرار دادن لینک و ... امکان پذیر است. حتی فروشنده می تواند کدهای html دلخواه خود را به ویراستار منتقل کند. تاریخ طراحی: 1392/8/2 |
درگاه پرداخت آنلاین پی لاین: درگاه پرداخت اینترنتی پی لاین نیز به ورژن ده افزوده شد بنابراین اگر مدیر پورتال، این درگاه را برای سایت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در سایر بخشهای سایت که کاربر نیاز به پرداخت وجه دارد می تواند به سادگی و به صورت آنلاین پرداخت خود را به انجام برساند. یکی از مزایای پی لاین این است که مدیر سایت بدون عقد قرارداد با بانک می تواند یک درگاه آنلاین را برای سایت خود فعال کند.
مدیر می تواند در بخش مدیریت کلی سایت، درگاه مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال کند. تاریخ طراحی: 1392/12/11 |
ارسال پیامک(sms) توسط بازاریابها به همدیگر: بازاریاب می تواند پیامک تبلیغاتی تکی یا گروهی به تلفن همراه بازاریابها بفرستد. برای این کار کافی است وارد پنل بازاریابی خود شده سپس به بخش ارتباط با اعضا مراجعه نماید. پس از تکمیل فرم ارتباط با اعضا، گزینه تبلیغاتی را انتخاب کرده و گزینه ((به تلفن همراه افراد، پیامک نیز ارسال شود)) را انتخاب نماید. تاریخ طراحی: 1392/12/27 |
درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت: درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت نیز به ورژن ده افزوده شد بنابراین اگر مدیر پورتال، این درگاه را برای سایت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در سایر بخشهای سایت که کاربر نیاز به پرداخت وجه دارد کاربر می تواند به سادگی و به صورت آنلاین از طریق درگاه اختصاصی بانک ملت، پرداخت خود را به انجام برساند.
مدیر می تواند در بخش مدیریت کلی سایت، درگاه مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال کند. تاریخ طراحی: 1393/3/27 |
ویراستار پیشرفته شرح اخبار مقالات: توسط ویراستار ایجاد شده در بخش ثبت و ویرایش اخبار و مقالات، بازاریابها می توانند شرح خبرها و مقالات خود را با جلوه ای زیباتر و جذاب تر ارائه کنند. این ویراستار قدرتمند برای نگارش بهتر متنها، طرح ها و محتواها و قالبهای دلخواه بازاریاب ایجاد شده است. بازاریاب قادر است بدون نیاز به دانش فنی، به راحتی قالبهای جدید طراحی کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. تغییر رنگ فونت، تغییر سایز فونت، اضافه کردن عکس لابلای متن، ایجاد جدول، قرار دادن لینک و ... امکان پذیر است. حتی بازاریاب می تواند کدهای html دلخواه خود را به ویراستار منتقل کند. تاریخ طراحی: 1393/5/15 |
ویراستار پیشرفته شرح آگهیها: توسط ویراستار ایجاد شده در بخش ثبت و ویرایش آگهیها، آگهی دهندگان می توانند شرح آگهیهای خود را با جلوه ای زیباتر و جذاب تر ارائه کنند. این ویراستار قدرتمند برای نگارش بهتر متنها، طرح ها و محتواها و قالبهای دلخواه آگهی دهنده ایجاد شده است. آگهی دهنده قادر است بدون بدون نیاز به دانش فنی، به راحتی قالبهای جدید طراحی کند و به صفحه مورد نظر خود اضافه کند. تغییر رنگ فونت، تغییر سایز فونت، اضافه کردن عکس لابلای متن، ایجاد جدول، قرار دادن لینک و ... امکان پذیر است. حتی آگهی دهنده می تواند کدهای html دلخواه خود را به ویراستار منتقل کند. تاریخ طراحی: 1393/6/17 |
کسب درآمد از طریق بازدید پیامهای تبلیغاتی: در پنل بازاریابها در بخش ارتباط با اعضا، اگر پیامهای تبلیغاتی برای بازاریاب ارسال شده باشد به محض اینکه بازاریاب آن پیامهای تبلیغاتی را مشاهده کند مبلغی به درآمد وی افزوده می شود. تاریخ طراحی: 1393/6/27 |
ارسال پیام تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی فروشنده ها به همدیگر: هر فروشنده می تواند با فروشندگان دیگر ارتباط داشته باشد و برای آنها پیام معمولی رایگان ارسال کند. همچنین فروشنده می تواند به هر تعداد از فروشنده های مورد نظر خود پیام تبلیغاتی گروهی ارسال کند. مثلا:
ارسال پیام تبلیغاتی برای جدیدترین فروشنده ها ارسال پیام تبلیغاتی برای فروشنده هایی که اخیرا وارد پنل کاربری شان داشته اند. ارسال پیام تبلیغاتی برای فروشنده هایی که برترین رتبه ها را در سایت مسبی دارند.
و ... تاریخ طراحی: 1393/8/22 |
ارسال پیامک(sms) توسط فروشنده ها به همدیگر: فروشنده می تواند پیامک تبلیغاتی تکی یا گروهی به تلفن همراه فروشنده ها بفرستد. برای این کار کافی است وارد پنل خود شده سپس به بخش ارتباط با فروشندگان مراجعه نماید. پس از تکمیل فرم ارتباط با فروشندگان، گزینه تبلیغاتی را انتخاب کرده و گزینه ((به تلفن همراه افراد، پیامک نیز ارسال شود)) را انتخاب نماید. تاریخ طراحی: 1393/8/22 |
طبقه بندی آگهی ها بر اساس استان و شهرستان: آگهی دهنده ها می توانند در زمان ثبت یا ویرایش آگهی، استان و شهرستان را انتخاب کنند. همچنین در بخش ایستگاه آگهی امکان یافتن آگهی بر اساس استان و شهرستان ایجاد شده است. تاریخ طراحی: 1394/4/17 |
جستجوی پیشرفته محتوا (محصول یا آگهی یا خبر): در صفحه اصلی سایت امکان جستجوی محتوا ایجاد گردید. جستجوی محصول بر اساس رتبه فروشنده لیست می شود. جستجوی آگهی بر اساس ستاره آگهی لیست می شود. جستجوی خبر بر اساس تاریخ آپدیت خبر لیست می شود. پس از انجام جستجو، واژه های جستجو شده با رنگ متمایز نشان داده می شوند حتی این رنگ بندی، در صفحه اختصاصی آن محتوا هم ادامه می یابد. تاریخ طراحی: 1394/5/13 |
صفحه بندی پیشرفته فروشگاه و صفحه بندی اتاق گفتگو با قابلیت مشاهده همه صفحات: تاریخ طراحی: 1394/8/8 |
امکان ویرایش، افزودن و حذف موضوعات اتاق گفتگو توسط مدیریت: در این بخش می توانید موضوعات اتاق گفتگو را ویرایش یا حذف یا اضافه کنید. تاریخ طراحی: 1394/8/8 |
درگاه پرداخت آنلاین بانک تجارت: درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت ایجاد شد بنابراین اگر مدیر پورتال، این درگاه را برای سایت در حالت انتخاب شده قرار دهد، در سایر بخشهای سایت که کاربر نیاز به پرداخت وجه دارد کاربر می تواند به سادگی و به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک تجارت، پرداخت خود را به انجام برساند. یادآوری می شود درگاههای بانک پاسارگاد، بانک ملت، آرین پال و پی لاین نیز قبلا راه اندازی شده است.
مدیر می تواند در بخش مدیریت کلی سایت، درگاه مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال کند. تاریخ طراحی: 1394/9/25 |